Thursday, March 12, 2009
woweee..
hahh... banyak kerja perlu diselesaikan pada minggu ini. job pun banyak nak diuruskan. apapun semua dalam kawalan. opis pun dah mula disusun atur dengan agak baik (sesuai la dengan bajet yang 'ciput'). lega sikit rasanya. sibuk2 macam mana pun sempat juga aku menulis blog.. hehe.. curi tulang la tu.
Ibu rindulah pada anak ibu Najmi Hadif..
Tuesday, March 10, 2009
Majlis Perpisahan Kecik Utk Rafee
Tajuk "Majlis Perpisahan Kecik" kerana Rafee masih lagi dalam KPYPJ. Emm.. Teringat pula masa Anor mula-mula nak masuk Cetak ni (lari dari IH). Hehehe... Rafee la yang banyak membantu (+Kafi). Terhutang budi pula pada korang berdua.
Pada Khamis yang lepas, satu majlis ringkas untuk Pengurus Cetak, Mohammad Rafee A Rashid telah diadakan di KKJB. Anak-anak buah Shah yang masak. Sedap nyer.
Pada Khamis yang lepas, satu majlis ringkas untuk Pengurus Cetak, Mohammad Rafee A Rashid telah diadakan di KKJB. Anak-anak buah Shah yang masak. Sedap nyer.
Thursday, March 5, 2009
Monday, March 2, 2009
Aktiviti Hari Sabtuku
Subscribe to:
Posts (Atom)








