Monday, November 17, 2008

utk sesape yg pernah gi genting..


Nama kedai: Kedai Ubat Tuck Onn Thong (kedai ubat x untung daa..)
Lokasi: Genting

Dikhabarkan gambo ni diambil di hdpn sebuah kedai di Genting.. pernah jumpa ker? atau kedai ni dh tukar nama..

gambo kawin yg kita x pernah tengok..

mungkin bole jd idea utk pakar2 photographer mcm harris, rosdi, or thekaff.. hehehe

Thursday, November 6, 2008

membilang hari2 yg dinantikan..

dh masuk minggu 36 i pregnant.. dh mula rasa letih sikit utk buat keje2 opis yg mmg x abis2. tp x sabar rasanya menunggu kehadiran seorang zuriat dr ku & pahmi. mcm2 rasa ada.. biasala 1st pregnancy. semua brg2 yg sepatutnya ada dh pun dibeli. maybe tinggal 1, 2 brg je lg.. kalau x sempat nk beli, mr pahmi la yg kene gi beli :) .

kwn2 doakanlah utk keselamatan, kemudahan sblm & slps i bersalin nanti. apa pun utk thekaff, to fadh also jgn risau2 k.. sblm bercuti anor settle kn keje2 pntg. semua under control & hopefully everythings will be fine. happy2 selalu k walau byk keje.. asalkan x jd mcm gambo bwh ni ok lg la tu..

Tuesday, October 28, 2008

creative ideas

some of creative ideas..

cinta & kawan

Satu hari CINTA & KAWAN berjalan dalam kampung...
Tiba-tiba CINTA terjatuh dalam telaga...
Kenapa??
Kerana CINTA itu buta...
Lalu KAWAN pun ikut terjun dalam telaga...
Kenapa??
Kerena... KAWAN akan buat apa saja demi CINTA !!

Di dalam telaga CINTA hilang...
Kenapa??
Kerana... CINTA itu halus, mudah hilang kalau tak dijaga, sukar dicari
apa lagi dalam telaga yang gelap...
Sedangkan KAWAN masih lagi tercari-cari dimana CINTA & terus menunggu...
Kenapa??
Kerana... KAWAN itu sejati & akan kekal sebagai KAWAN yang setia... kan ??

Jadi, hargai lah KAWAN kita selagi kita terasa dia BERERTI....
Walau kita punya couple, teman still paling setia.
Walau kita punya harta banyak, teman still paling berharga..